FAQs

Czy i w jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

  • Zadowolenie Klientów jest dla nas bardzo ważne, dlatego oferujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru na określonych warunkach. Produkty niespożywcze można zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu, po okazaniu paragonu fiskalnego lub faktury. Klientom oferujemy zwrot pieniędzy lub wymianę na inną sztukę o tym samym numerze zamówienia. Zwracany artykuł musi być w oryginalnym opakowaniu, kompletny, bez śladów użytkowania i zakupiony na terenie Polski. W przypadku tekstyliów, produkt musi być opatrzony oryginalnymi metkami.Zwrotom nie podlegają następujące produkty: spożywcze, termometry, nośniki danych, gry i programy komputerowe, żarówki, kamery i aparaty fotograficzne, baterie i akumulatory, depilatory, golarki wielo- i jednorazowego użytku, książki i czasopisma, płyny samochodowe, bielizna i stroje kąpielowe, kosmetyki, detergenty, biżuteria, rośliny i sadzonki, środki higieny osobistej, chemia gospodarcza, płyty CD i płyty DVD.(DEALZ Polska zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych zasad)

 

Czy w sklepach Dealz są akceptowane inne formy płatności niż gotówka?

  • Tak, w Dealz akceptujemy wszystkie karty płatnicze VISA i Mastercard.

 

Chciałbym kupić towar na firmę, czy w sklepach Dealz jest możliwe wystawienie faktury?

  • Oczywiście, każdy sklep jest uprawniony do wystawiania faktur VAT.

 

Czy Dealz wydaje gazetki z aktualną ofertą?

  • Tak, sieć Dealz wydaje gazetki z ofertą specjalną. Nowy numer pojawia się średnio co 2 tygodnie.

 

Jakiego rodzaju produkty mogę kupić w sklepach Dealz?

  • W Dealz każdy znajdzie coś dla siebie i dla rodziny, zawsze w najniższych cenach. Oferujemy artykuły spożywcze, kosmetyczne, do domu, elektroniczne, papiernicze, dla zwierząt, narzędzia do majsterkowania czy gadżety na imprezę. Atrakcyjne ceny markowych produktów obowiązują zawsze i każdego dnia, nie tylko na szczególne okazje. Zapraszamy do sklepów naszej sieci!

 

Czy produkt, który mnie interesuje, jest obecnie dostępny w sklepie Dealz?

  • Nie jesteśmy w stanie udzielać informacji o bieżącej dostępności wybranego produktu. Ze względu na duże zainteresowanie, dostępność różnych artykułów szybko się zmienia. Zachęcamy zatem do odwiedzenia sklepu Dealz. Nasza obsługa na miejscu chętnie Państwu pomoże w znalezieniu odpowiedniego towaru lub jego zamiennika.Zapraszamy także do zapoznania się z aktualną gazetką Dealz i śledzenia nowości na naszym profilu na Facebooku.

 

Czy mogę kupić wybrany produkt online lub zamówić go?

  • Nie prowadzimy sprzedaży internetowej ani wysyłkowej, nie mamy możliwości zamówienia go dla Ciebie, ale zachęcamy do śledzenia naszej oferty.Wszystkie produkty dostępne są wyłącznie w sklepie stacjonarnym.

 

Gdzie i w jakich godzinach jest otwarty najbliższy sklep Dealz?

 

Czy planowane jest otwarcie sklepu Dealz w mojej miejscowości?

  • Cały czas pracujemy nad rozwojem naszej sieci sklepów stacjonarnych. Chcemy być jak najbliżej Was – Klientów. O każdym otwarciu na pewno będziemy informować na naszym Facebooku oraz stronie www.

 

Pracownik sieci Dealz zachował się wg mnie niewłaściwie.

  • Bardzo zależy nam na jak najwyższych standardach obsługi Klienta w sklepach Dealz, dlatego każda uwaga jest dla nas niezwykle cenna.W tym wypadku możesz zgłosić uwagę dotyczącą obsługi sklepu. By to zrobić,  prosimy o podanie w wiadomości prywatnej na Facebooku daty i miejsca zdarzenia wraz z opisem sytuacji.

 

Chciałbym/Chciałabym pracować w firmie Dealz, gdzie mogę znaleźć aktualne oferty pracy?

  • Wszystkie ogłoszenia dotyczące możliwości pracy w Dealz znajdziesz na naszej stronie www.Dealz.pl w zakładce Kariera.